Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Тараненко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кривенда С. П. 
Методика оцінки способів використання з'єднань з трансверсальними кріпильними мікроелементами / С. П. Кривенда, І. М. Тараненко, О. М. Якименко // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2007. - Вып. 4. - С. 99-110. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено методику обгрунтування використання способів з'єднання, підбору параметрів з'єднання та вивчено вплив різних зовнішніх факторів на несучу здатність з'єднання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-016.74

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Катан Л. І. 
Аграрний бізнес : навч. посіб. / Л. І. Катан, О. В. Пирог, І. В. Тараненко, І. А. Воловик, Н. В. Бондарчук, Н. П. Дуброва, Р. М. Безус, Д. Ю. Ляшко, О. В. Дашевська, О. Ю. Красовська; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т, Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2009. - 236 c. - укp.

Висвітлено питання організації аграрного бізнесу (АБ), фінансової та маркетингової діяльності на підприємствах. Проаналізовано АБ як високоефективну форму організації виробництва продовольства, визначено шляхи забезпечення продовольчої безпеки України. Описано агропродовольчу систему й її структуру, особливості ринку землі в державі. Розкрито сутність та функції фінансів підприємств АБ, обгрунтовано доцільність їх кредитування, механізм банківського та небанківського кредитування. Проведено оцінки використання акцій, облігацій і деривативів підприємствами АБ.

Освещены вопросы организации аграрного бизнеса (АБ), финансовой и маркетинговой деятельности на предприятиях. Проанализирован АБ как высокоэффективная форма организации производства продовольствия, определены пути обеспечения продовольственной безопасности Украины. Описаны агропродовольственная система и её структура, особенности рынка земли в государстве. Раскрыты сущность и функции финансов предприятий АБ, обоснованы целесообразность их кредитования, механизм банковского и небанковского кредитования. Проведены оценки использования акций, облигаций и деривативов предприятиями АБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тараненко І. В. 
Конкурентоспроможність економіки України: галузевий і територіальний аспекти : монографія / І. В. Тараненко, Л. І. Катан, О. В. Пирог, О. В. Дашевська, І. А. Воловик, Н. П. Дуброва, Д. Ю. Ляшко, Н. В. Бондарчук; Дніпропетр. ун-т економіки та права, Дніпропетр. держ. аграр. ун-т, Європ. коміс. - Д., 2009. - 236 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування конкурентоспроможності на різних рівнях національної економіки - державному, регіональному, підприємств. Проведено порівняльний аналіз динаміки соціально-економічних показників регіонів України, виявлено особливості регіонального та структурного впливів на конкурентоспроможність сільськогосподарської продукції за умов економічної кризи. Увагу приділено дослідженню аграрного сектора Дніпропетровщини в контексті формування його соціально-економічного потенціалу. Охарактеризовано інформаційні технології маркетингової діяльності підприємств агробізнесу.

Освещены проблемы формирования конкурентоспособности на разных уровнях национальной экономики - государственном, региональном, предприятий. Проведен сравнительный анализ динамики социально-экономических показателей регионов Украины, выявлены особенности регионального и структурного влияний на конкурентоспособность сельскохозяйственной продукции в условиях кризиса. Уделено внимание исследованию аграрного сектора Днепропетровской области в контексте формирования его социально-экономического потенциала. Охарактеризованы информационные технологии маркетинговой деятельности предприятий агробизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА724657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тараненко І. В. 
Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації : монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, Д. Ю. Ляшко, М. М. Фесун, Л. В. Ткаченко; ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 304 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування маркетингових стратегій розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем мікро-, мезо-, макрорівнів: домогосподарств, підприємств, транснаціональних компаній, регіонів, національної економічної системи за умов глобалізації. Проаналізовано вплив інформаційного середовища на формування стратегій розвитку підприємств і регіонів. Розглянуто методологічні аспекти оцінки й управління конкурентоспроможністю підприємств. Досліджено особливості розробки стратегії конкурентоспроможного розвитку України за умов формування глобальної економічної системи.

Освещены проблемы формирования маркетинговых стратегий развития и конкурентоспособности социально-экономических систем микро-, мезо-, макроуровней: домохозяйств, предприятий, транснациональных компаний, регионов, национальной экономической системы в условиях глобализации. Проанализировано влияние информационной среды на формирование стратегий развития предприятий и регионов. Рассмотрены методологические аспекты оценки и управления конкурентоспособностью предприятий. Исследованы особенности разработки стратегии конкурентоспособного развития Украины в условиях формирования глобальной экономической системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 + У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тараненко І. М. 
Метод розрахунку температурного напружено-деформованого стану композитних стрингерів панелей обшивки : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.07.02 / І. М. Тараненко; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т" . - Х., 2010. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано механізм виникнення внутрішнього самоврівноваженого напружено-деформованого стану, що виникає під час виготовлення тонкостінних профілів з композиційних матеріалів через термічне розширення матеріалів та усаджування сполучного. Розроблено теоретичні підходи, фізичні та математичні моделі й одержано аналітичні формули для оцінювання величин напружень, які виникають у елементах складених профілів і лінійних і крутильних переміщень профілів, які знаходяться під впливом внутрішнього самоврівноваженого напруженого стану. Виконано параметричні й експериментальні дослідження, які підтвердили працездатність теорії та обгрунтували практичні рекомендації щодо виготовлення профілів з неоднорідним перерізом. Запропоновано схеми армування та раціональні місця встановлення накладок, які мінімізують жолоблення профілю під час його виготовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-044.01-02 + О53-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кривенда С. П. 
Вплив податливості з'єднувального шару на напружено-деформований стан з'єднання / С. П. Кривенда, І. М. Тараненко // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов. - 2009. - Вып. 2. - С. 25-31. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проведено дослідження впливу параметрів податливості клейового та механічного з'єднання на величину напружень, що виникає у з'єднанні. Розроблено рекомендаціє щодо кількості рядів кріпильних елементів, що гарантують не перевищення величини напружень у з'єднанні більш заданої межі. Визначено межі використання моделей Boeing та Douglas при визначенні податливості елементів з'єднання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-016.74

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тараненко І. В. 
Стратегії формування інноваційно-інтеграційних конкурентних переваг країн в умовах циклічної світової динаміки / І. В. Тараненко // Стратегія розв. України. - 2011. - № 3. - С. 93-99. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено особливості формування інноваційних та інтеграційних конкурентних переваг країн на окремих стадіях довгого циклу інноваційного конкурентоспроможного розвитку країн з урахуванням закономірностей циклічної світової динаміки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тараненко І. В. 
Формування інноваційної парадигми теорії конкуренції у сучасних глобалізаційних умовах / І. В. Тараненко // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 194-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито концептуальні засади інноваційної парадигми теорії конкуренції у контексті переходу до інноваційно-глобалізаційної стадії розвитку економіки та суспільства. Запропоновано визначення інноваційної конкуренції як інституційно оформленого процесу змагальної взаємодії суб'єктів, заснованого на ефективному використанні інноваційних переваг та інтегративній конкурентній поведінці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тараненко І. В. 
Постановка стратегічних цілей організації у контексті вимог інноваційної конкуренції та стійкого розвитку / І. В. Тараненко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 720. - С. 328-334. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

На базі узагальнення концепцій конкуренції та інноваційного розвитку запропоновано поняття інноваційної конкуренції та інноваційної конкурентоспроможності. Показано, що за умов переходу суспільства до глобалізаційно-інноваційної стадії розвитку виникає необхідність розробки гнучких комплексних стратегій, що базуються на інноваційно-інтеграційному підході. Виокремлено індивідуальні стратегічні цілі (забезпечення добробуту) та загальні, або суспільні стратегічні цілі (стійкий інноваційний розвиток) економічних суб'єктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тараненко І. В. 
Інновації та освіта в глобальній економіці знань : монографія / І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська, О. В. Дашевська; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д., 2012. - 279 c. - укp.

Обгрунтовано особливості інноваційного розвитку за сучасних умов. Подано уявлення про процес формування та відтворення інноваційної економіки за умов глобалізації, авторську концепцію "випереджального знання". За допомогою апарату економетричного моделювання проаналізовано залежність між показниками глобалізації, інноваційної спроможності та глобальної конкурентоспроможності країн світу, досліджено сучасні тенденції глобалізаційно-інноваційної динаміки. Розкрито роль системи освіти в сучасному глобалізованому світі. Розглянуто ринок послуг вищої освіти як структурну складову економіки зань, а дослідження світового ринку вищої освіти - як необхідну передумову розробки заходів щодо підвищення конкурентоспроможності національних систем вищої освіти, підгрунтя для формування стратегії інноваційної конкурентоспроможності України. Обгрунтовано стратегії розвитку ВНЗ з використанням провідних положень теорії життєвого циклу. Узагальнено теоретичні аспекти управління життєвим циклом ВНЗ, запропоновано загальний алгоритм розробки стратегії розвитку ВНЗ і модель її реалізації на засадах проектно-цільового підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55 + У549:Ч30/49 + Ч484(4/8)к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тараненко І. В. 
Стратегічні підходи в управлінні соціально-економічним розвитком : монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, О. Ю. Красовська; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д., 2011. - 159 c. - укp.

Розкрито концептуальні засади формування комплексних стратегій суб'єктів макро- та мікрорівнів (організацій, країн, інтеграційних угруповань) за умов глобалізації. Запропоновано підходи до розробки стратегій конкурентоспроможного розвитку країн на засадах формування та реалізації інноваційно-інтеграційних конкурентних переваг з урахуванням закономірностей циклічної світової динаміки. Висвітлено теоретико-методичні засади формування стратегії організації з позицій теорії життєвого циклу. Розглянуто методологічний апарат аналізу життєвого циклу підприємств, методи дослідження впливу макросередовища на життєвий цикл та обгрунтування ризик-стратегій. Досліджено проблему стратегічного управління розвитком системи вищої освіти країн за сучасних глобальних умов. Наведено рекомендації щодо розробки стратегії конкурентоспроможного розвитку України за умов формування глобальної економічної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 + У50-13 + Ч484(4/8)7 к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тараненко І. В. 
Маркетингові та організаційні інновації в умовах посилення конкуренції на світових ринках: інституціональний аспект / І. В. Тараненко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 492-496. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Показано, що за умов зростання загальної економічної нестабільності впровадження маркетингових та організаційних інновацій відіграє велику роль. Обгрунтовано комплементарний характер технологічних та нетехнологічних (маркетингових та організаційних) інновацій в країнах з розвиненим інституціональним середовищем. У той час, як у транзитивних країнах з порівняно слабкими інститутами маркетингові та організаційні інновації найчастіше виступають субститутами технологічних інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тараненко І. В. 
Стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн в умовах глобальної економічної нестабільності : монографія / І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д., 2013. - 504 c. - Бібліогр.: с. 480-502 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади інноваційної конкуренції та конкурентоспроможності на сучасному етапі глобалізації світової економіки. Проаналізовано диспропорції економічного розвитку за умов посилення економічної нестабільності. Розроблено методичний підхід до аналізу й оцінювання інноваційної конкурентоспроможності з урахуванням цілей і завдань сталого розвитку. Запропоновано шляхи стратегічного забезпечення інноваційної конкурентоспроможності країн. Увагу приділено концептуальним засадам Стратегії інноваційної конкурентоспроможності Організації Чорноморського економічного співробітництва та механізмам її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тараненко І. В. 
Інноваційна конкурентоспроможність країн у сучасних умовах глобалізації : монографія / І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Дніпропетровськ, 2013. - 422 c. - Бібліогр.: с. 383-420 - укp.

Розглянуто особливості інноваційного розвитку і конкуренції на сучасному етапі глобалізації світового господарства. Висвітлено інноваційні механізми модифікації моделі світової економіки. Запропоновано нові підходи до визначення і оцінювання інноваційної конкурентоспроможності в контексті сталого розвитку. Обгрунтовано можливості підвищення інноваційної конкурентоспроможності країн за рахунок їх участі в міжнародних (регіональних) інтеграційних об'єднаннях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тараненко І. В. 
Вплив інноваційного маркетингу на дифузію інновацій та конкурентоспроможність в глобальній економіці / І. В. Тараненко, Є. І. Таранець // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 2. - С. 200-205. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Здійснено класифікацію визначень інноваційного маркетингу за узагальнюючими характеристиками. Уточнено складові інноваційного маркетингу. Встановлено, що інноваційний маркетинг невіддільно притаманний усім концепціям ведення бізнесу. Обгрунтувано роль інноваційного маркетингу як засобу активізації дифузії інновацій та підвищення інноваційної конкурентоспроможності на мікро- та макрорівні за умов глобалізації. Запропоновано заходи інноваційного маркетингу для впровадження на українських підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тараненко І. В. 
Стратегії інноваційної конкурентоспроможності країн в глобальній економічній системі : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.02 / І. В. Тараненко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2014. - 40 c. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади дослідження інноваційної конкурентоспроможності, визначено методологічні основи еволюційно-структурного аналізу глобальної економічної системи. Досліджено процес перетворення інноваційної конкурентоспроможності країн у стратегічному вимірі, здійснено стратегічне моделювання інноваційної конкурентоспроможності країн. Запропоновано стратегічні інтеграційні механізми забезпечення інноваційної конкурентоспроможності країн, концепцію стратегічного геопросторового забезпечення інноваційної конкурентоспроможності країн у глобальній економічній системі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маркетингове управління конкурентоспроможністю : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених і студентів, 25 берез. 2016 р., Дніпропетровськ / ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, Ун-т Чорногорії, Кіпр. ін-т маркетингу, Дніпропетр. міськ. орг. роботодавців. - Дніпропетровськ : Ун-т ім. А. Нобеля, 2016. - 179 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено особливості прийняття рішення щодо виходу підприємства на міжнародний ринок. Наведено принципи маркетингу за сучасних умов господарювання. Проаналізовано вплив міжнародного маркетингового середовища на ринки України. Розкрито сутність та особливості класифікації маркетингових стратегій розвитку підприємств. Розглянуто особливості формування конкурентоспроможності інноваційного сектора економіки України за умов глобалізації. Наведено фактори конкурентоспроможності сучасного торговельного підприємства. Висвітлено особливості систем штучного інтелекту в економіці. Визначено місце стратегічного маркетингу в структурі управління підприємством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тараненко І. В. 
Роль національного інноваційного потенціалу у формуванні конкурентоспроможності країн / І. В. Тараненко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2015. - Вип. 1. - С. 21-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено вплив національного інноваційного потенціалу на конкурентоспроможність країн. Розкрито суть і зміст інноваційної конкурентоспроможності. Інноваційну конкурентоспроможність країни визначено через міру впливу інноваційного потенціалу на порівняльну здатність забезпечувати досягнення стратегічних цілей економічного розвитку та підвищення добробуту. Запропоновано маркетингову модель національного інноваційного потенціалу країни, в основу якої покладено механізм формування і задоволення попиту на інновації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тараненко І. В. 
Вплив матеріалу обшивки на флатерні характеристики руля напрямку літального апарату / І. В. Тараненко, В. В. Сухов // Механіка гіроскоп. систем : наук.-техн. зб. - 2017. - Вип. 34. - С. 115-124. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж66608 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Тараненко І. В. 
Економетричні моделі впливу глобалізаційного та інноваційного факторів на конкурентоспроможність країн / І. В. Тараненко, Ю. К. Тараненко // Стратегія розвитку України. - 2011. - № 4. - С. 153-158. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено вплив глобалізаційного та інноваційного факторів на рівень глобальної конкурентоспроможності країн. Визначено засади формування стратегій конкурентоспроможного розвитку країн з високим та середнім рівнями глобалізації. Завдання забезпечення ефективної реалізації та посилення інноваційних та глобалізаційних переваг має бути покладене в основу стратегії конкурентоспроможного розвитку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-13в611 + У9(4УКР)0-13в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського